Paskelbus karantiną šalyje ir joje įvedus tam tikrus apribojimus fiziniams bei juridiniams asmenims, norime informuoti apie pokyčius susijusius su Šilalės kredito unijos narių aptarnavimu, paskolų pertvarkymo ir saugumo kredito unijų padaliniuose priemones.
Laikinas fizinio asmens paskolos mokėjimo sustabdymas:
Jei netekote darbo arba negalite planuoti ateinančių mėnesinių įmokų dėl paskelbto karantino, siūlome galimybę atidėti paskolos dalies grąžinimą 3 mėnesių laikotarpiui. Šia galimybe galite pasinaudoti jei:
Laikinas juridinio asmens paskolos mokėjimo sustabdymas:
Verslo subjektams, dėl šalyje paskelbto karantino susiduriantiems su sunkumais ir negalintiems užtikrinti nepertraukiamų būsimų verslo paskolos įmokų, siūlome galimybę atidėti paskolos dalies grąžinimą 6 mėnesių laikotarpiui. Paskolos įmokų sustabdymas svarstomas individualiai, todėl kviečiame susisiekti su mumis telefonu +370 650 56888 arba elektroniniu paštu silale@kreda.lt ir aptarti savo atvejį.
Apyvartinių lėšų finansavimas:
Kviečiame susisiekti aukščiau nurodytais kontaktais, jei Jūsų verslas susiduria su apyvartinių lėšų stygiumi arba, manote, kad su juo susidursite netolimoje ateityje dėl šiuo metu šalyje paskelbto karantino. Esame pasiruošę apsvarstyti kiekvieną atvejį individualiai ir pasiūlyti geriausią įmanomą finansinį sprendimą užtikrinti Jūsų verslo tvarumą kritiniu laikotarpiu.
Papildomos priemonės verslui:
UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ ir UAB „Žemės ūkio paskolų garantijų fondas“ reaguodamos į sparčiai besikeičiančią ekonominę situaciją supaprastino paskolų pertvarkymo su valstybinėmis garantijomis procesus, siekiant sumažinti finansinę naštą verslo ir ūkio subjektams šiuo ypatingu laikotarpiu.
Daugiau informacijos apie UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ karantino metu taikomas priemones verslo paskoloms rasite ČIA.
Daugiau informacijos apie UAB „Žemės ūkio paskolų garantijų fondas“ karantino metu taikomas priemones žemės ūkio paskoloms rasite ČIA.
Papildomos saugumo priemonės kredito unijoje:
Rinkitės elektroninius aptarnavimo kanalus
Rekomenduojame, rinktis elektroninius klientų aptarnavimo kanalus: kasdienes operacijas atlikti interneto banke e.kreda, esant klausimams, ar norintiems finansinės konsultacijos, susisiekti su kredito unijos darbuotojais telefonu +370 650 56888, elektroniniu paštu silale@kreda.lt, užpildžius užklausą kredito unijos internetinėje svetainėje.
Jei neturite su Šilalės kredito unija sudarytos elektroninių paslaugų teikimo sutarties, susisiekite su unijos darbuotojais aukščiau nurodytais kontaktais ir aptarkite patogų ir saugų būdą gauti interneto banko e.kreda paskyrą kasdienius finansinius reikalus tvarkyti elektroninėje erdvėje.
Bekontakčiai mokėjimai
Venkite grynųjų pinigų. Atsižvelgiant į virusų plitimo būdus, prekes pirkite internetu arba pasinaudokite bekontakčiais atsiskaitymais. Visgi atsiradus būtinybei turėti grynųjų pinigų, saugokite save ir aplinkinius, rinkitės bankomatų paslaugą ir nevykite į kredito uniją.
Jei neturite bekontaktės KREDA MasterCard kortelės, susisiekite su Šilalės kredito unijos darbuotojais aukščiau nurodytais kontaktais ir aptarkite kaip atsiimti kortelę saugiu ir Jums patogiu būdu.